Интерактивните методи и педагогическо взаимодействие с децата от предучилищна възраст
Автори:
Рени
Христова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
77-
87
Резюме:
По своята същност педагогическото взаимодействие предполага активно общуване и партньорско сътрудничество между участниците в педагогическия процес. В статията се поставят и се търси отговор на въпросите: “Какво се постига чрез интерактивните методи, използвани в педагогическия процес на детската градина”? “Каква организация изискват интерактивните методи?” “Как се съчетават с другите методи на педагогическо взаимодействие?”. Целта е да се обогати предучилищната теория и практика с методи, насърчаващи споделянето, съпреживяването и емоционалната удовлетвореност на децата от съвместното учене.
Ключови думи:
Изтегляне
44300 изтегляния от 12.6.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (26315)
/
Armenia
(1)
/
Asia/Pacific Region
(7)
/
Austria
(5)
/
Belgium
(4)
/
Bulgaria
(15995)
/
China
(9)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Cyprus
(4)
/
Czech Republic
(1)
/
Denmark
(2)
/
Europe
(518)
/
France
(17)
/
Germany
(70)
/
Greece
(62)
/
Iraq
(1)
/
Ireland
(36)
/
Isle of Man
(17)
/
Italy
(1)
/
Korea, Republic of
(1)
/
Luxembourg
(1)
/
Macedonia
(11)
/
Moldova, Republic of
(1)
/
Netherlands
(2)
/
Norway
(31)
/
Poland
(1)
/
Portugal
(1)
/
Romania
(1)
/
Russian Federation
(14)
/
Serbia
(2)
/
Singapore
(1)
/
Slovakia
(1)
/
Slovenia
(1)
/
Spain
(9)
/
Sweden
(3)
/
Switzerland
(3)
/
Turkey
(10)
/
Ukraine
(21)
/
United Kingdom
(53)
/
United States
(1057)
/
Uzbekistan
(8)
/
Vietnam
(1)