Оценяване на знанията на учениците. Традиционни и иновационни методи и форми
Автори:
Силвия
Тодорова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
34-
49
Резюме:
В статията се разглежда процесът на оценяване на знанията и способностите на учениците, като се анализират предимствата и недостатъците, както на традиционни, така и на иновационни форми за оценяване. Особено внимание е отделено на същността на портфолиото, като алтернативна форма за оценяване. Разкрити са предимствата на портфолиото пред традиционните форми за оценяване.
Ключови думи:
Изтегляне
31314 изтегляния от 21.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(23)
/
Portugal
(1)
/
Netherlands
(2)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Romania
(1)
/
Japan
(2)
/
Asia/Pacific Region
(4)
/
Greece
(29)
/
United Kingdom
(47)
/
Europe
(213)
/
United States
(1212)
/
Norway
(6)
/
Canada
(2)
/
Slovenia
(1)
/
Germany
(81)
/
NA (17903)
/
Macedonia
(15)
/
Russian Federation
(25)
/
China
(3)
/
India
(1)
/
Cyprus
(1)
/
Sweden
(4)
/
Austria
(4)
/
Bulgaria
(11665)
/
Ireland
(8)
/
Poland
(3)
/
Czech Republic
(4)
/
Denmark
(2)
/
Moldova, Republic of
(9)
/
Spain
(6)
/
Uzbekistan
(1)
/
Malta
(1)
/
Turkey
(6)
/
Belgium
(2)
/
Bosnia and Herzegovina
(1)
/
Italy
(7)
/
Serbia
(5)
/
Ukraine
(13)