СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Оценяване на знанията на учениците. Традиционни и иновационни методи и форми


Автори:
Силвия Тодорова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 34-49

Резюме:


В статията се разглежда процесът на оценяване на знанията и способностите на учениците, като се анализират предимствата и недостатъците, както на традиционни, така и на иновационни форми за оценяване. Особено внимание е отделено на същността на портфолиото, като алтернативна форма за оценяване. Разкрити са предимствата на портфолиото пред традиционните форми за оценяване.


Ключови думи:


Изтегляне


31314 изтегляния от 21.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France  (23) / Portugal  (1) / Netherlands  (2) / Cote D'Ivoire  (1) / Romania  (1) / Japan  (2) / Asia/Pacific Region  (4) / Greece  (29) / United Kingdom  (47) / Europe  (213) / United States  (1212) / Norway  (6) / Canada  (2) / Slovenia  (1) / Germany  (81) / NA (17903) / Macedonia  (15) / Russian Federation  (25) / China  (3) / India  (1) / Cyprus  (1) / Sweden  (4) / Austria  (4) / Bulgaria  (11665) / Ireland  (8) / Poland  (3) / Czech Republic  (4) / Denmark  (2) / Moldova, Republic of  (9) / Spain  (6) / Uzbekistan  (1) / Malta  (1) / Turkey  (6) / Belgium  (2) / Bosnia and Herzegovina  (1) / Italy  (7) / Serbia  (5) / Ukraine  (13)