МАТЕМАТИКА, КОМПЮТЪРНИ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЕ
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Метод „разделяне–синхронизация–ротация“ за споделяне на знания и подобряване на активността на учениците при работа в екип по време на работа по проекти


Автори:
Юлия Симеонова 91. Немска езикова гимназия „Проф. Константин Гълъбов“, София
Филип Петров Софийски университет „Св. Климент Охридски“, България

Страници: 69-78
DOI: https://doi.org/10.54664/GEWC8733

Резюме:


Problem-based learning and project-based learning are popular approaches for developing students’ creative potential. However, a common issue arises from the uneven workload allocated to different participants in a team. Another problem is related to the insufficient sharing of expertise between different teams. The article proposes an organizational method of project-based learning that minimizes these difficulties.


Ключови думи:

teamwork; problem-based learning; project-based learning; organizational model.

Изтегляне


90 изтегляния от 24.10.2025 г.