Развитие на българската и европейската икономика – предизвикателства и възможности
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикателства и възможности
(2018) Том
1
Брой
1
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикателства и възможности
(2019) Том
1
Брой
1
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикателства и възможности
,
2018
/ Том
1
/ Брой
1
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикателства и възможности
,
2019
/ Том
1
/ Брой
1
Статии
PDF
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикатества и възможност, том 2
(изтегляния
23
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Съдържание
(изтегляния
28
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Diversification of Political and Economic Cooperation between the European Union and the Arab Countries after Arab Spring
Karim
Naama
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Човекът в икономиката: в търсене на смисъла отвъд икономическата теория
Добринка
Златева
(изтегляния
22
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Развитие на пазара на зелени дългови ценни книжа
Ваня
Цонкова
(изтегляния
27
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Скрита икономика и укриване на данъци в българия – изследване на мнението на публиката
Христо
Богданов
Георги
Маринов
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Маркетингов анализ на възможностите за растеж на пчеларските стопанства от област Русе
Любомир
Любенов
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Потребителската удовлетвореност при онлайн пазаруване
Пенка
Горанова
(изтегляния
22
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Оповестяване на риска в консолидираните финансови отчети на публичните дружества – очаквания и реалност
Петя
Петрова
(изтегляния
25
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Методологически аспекти на концепцията „стойност на пари“
Мария
Врачовска
(изтегляния
27
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Специфики на директния маркетинг в съвременния бизнес
Цанко
Стефанов
(изтегляния
25
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Възможности за оптимизиране на разходите в процеса на проектиране на строителните обекти
Стефка
Иванова
(изтегляния
28
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Бизнес организациите и формите на управление
Пенчо
Пенчев
(изтегляния
26
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Професионалното прегряване в организациите – причини, последствия и стратегии за справяне с него
Венета
Христова
Ваня
Димитрова
Деница
Андреева
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Териториалната конкурентоспособност
Недко
Минчев
(изтегляния
25
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Добри практики за прилагане на стандарти при управление на риска в предприятието
Даниела
Йорданова
(изтегляния
22
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Управление на човешките ресурси в бизнес контекст – предизвикателства и стратегически решения
Мария
Иванова
(изтегляния
23
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Управление на бранда
Мария
Иванова
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Лидерството като метод за мотивиране
Пламена
Пенчева
(изтегляния
21
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Прилагане на социално-психологически тренинг при обучение на студенти специалност „социални дейности“
Янка
Павлова
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Women’s Entrepreneurship in Republic of Moldova
Victor
Dima
(изтегляния
43
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Дистрибуционни модели и стандарти във въздушния транспорт в туризма
Десислава
Вараджакова
(изтегляния
22
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Състояние, развитие и управление на туроператорската и турагентската дейност
Ирена
Емилова
Маргарита
Мишева
(изтегляния
28
от
27.2.2025 г.
)
PDF
Изграждане и валидация на данни в онлайн базирани въпросници в сферата на туризма
Антония
Лазарова
(изтегляния
24
от
27.2.2025 г.
)
Последен брой
Том 8 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 8 брой 1
Том 7 брой 1
Том 6 брой 1
Том 5 брой 1
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 1 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Evaluation of Social Responsibility Strategies in the Turkish Banking Sector
(
60
)
Развитие на туристическата индустрия в Кралство Мароко
(
58
)
Развитие на българската и европейската икономика – предизвикатества и възможност, том 8
(
56
)
Бизнес комуникациите за успешно общуване между ключовите публики в рамките на традиционните или онлайн туристически изложения и борси
(
56
)
Стратегически мениджмънт в социалните организации – мисия, визия и цели
(
56
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016 -
Сайт на университета