The Role of Colors in Advertising
Автори:
Cristina
Radu-Golea
Craiova, Romania
Страници:
281-
290
Резюме:
В маркетинговите дейности използването на цветове се прави на пър- во място по практически и естетически съображения, тъй като цветовете са, които определят продажбата на един продукт, участват в индивидуализа- цията на продукта, създават представата за една фирма. Цветовете на опаковката на продуктите са важни, някои имат директен ефект, привличай- ки погледите на купувачите (чрез създаването на определени психологичес- ки ефекти на нивото на подсъзнанието), а други имат отблъскващ ефект (газираното питие Пепси блу например беше неуспешно заради своя цвят – същия като на медицинския спирт).
Ключови думи:
communication, advertising, marketing, color, effect
Изтегляне
753 изтегляния от 27.10.2020 г.