Проблеми на устната комуникация
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

The Role of Colors in Advertising


Автори:
Cristina Radu-Golea Craiova, Romania

Страници: 281-290

Резюме:


В маркетинговите дейности използването на цветове се прави на пър- во място по практически и естетически съображения, тъй като цветовете са, които определят продажбата на един продукт, участват в индивидуализа- цията на продукта, създават представата за една фирма. Цветовете на опаковката на продуктите са важни, някои имат директен ефект, привличай- ки погледите на купувачите (чрез създаването на определени психологичес- ки ефекти на нивото на подсъзнанието), а други имат отблъскващ ефект (газираното питие Пепси блу например беше неуспешно заради своя цвят – същия като на медицинския спирт).


Ключови думи:

communication, advertising, marketing, color, effect

Изтегляне


753 изтегляния от 27.10.2020 г.