STUDIA PHILOLOGICA
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Рекламата в обучението по бизнес немски


Автори:
Гергана Фъркова Софийски университет „Св. Климент Охридски“, България

Страници: 164-171
DOI: https://doi.org/10.54664/PLPO4975

Резюме:


Рекламата в обучението по бизнес немски разкрива широки възможности за атрактивен и същевременно прагматичен подход към чуждия език. Поради интердисциплинарната си същност рекламата е идеален формат за задълбочаване на езиковите и комуникативните компетентности и за придобиване на специализирани знания не само по икономика, но и за обществото, културата и манталитета на носителите на езика. Рекламата събужда любопитство към страната на целевия език, предизвиква емоции и дава материал както за разнообразни езикови упражнения, така и за анализ на културните кодове. Тя е толкова интересна и продуктивна за трансфер на знания, тъй като обединява лингвистични, естетически, социални и икономически теми. Редица възможности за дидактизиране на рекламата произтичат също от нейния повествователен характер и от положението ѝ на границата между изкуството и икономиката.


Ключови думи:

чуждоезиково обучение; бизнес немски; реклама; култура; манталитет; комуникация.

Изтегляне


276 изтегляния от 8.1.2024 г.