Роля на началния учител за стимулиране на самостоятелната дейност на учениците по време на урока и извън него
Автори:
Галя
Бонева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
47-
55
Резюме:
В статията се разглежда един от най-важните проблеми на обучението в началното училище, който е свързан с възможностите за повишаване дела на самостоятелната работа на учениците като предпоставка за разгръщане на “ак- тивно учене”, “учене в действие”. Разкрива се как началният учител може да организира и стимулира самостоятелната познавателна и практическа дейност на учащите по време на урока, както и при самоподготовката в училище и вкъщи.
Ключови думи:
Изтегляне
4257 изтегляния от 8.6.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(11)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Romania
(1)
/
Greece
(2)
/
United Kingdom
(24)
/
Europe
(16)
/
United States
(196)
/
Germany
(55)
/
Singapore
(1)
/
NA (2974)
/
Russian Federation
(8)
/
China
(4)
/
Sweden
(1)
/
Austria
(2)
/
Bulgaria
(936)
/
Ireland
(14)
/
Spain
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)