СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Роля на началния учител за стимулиране на самостоятелната дейност на учениците по време на урока и извън него


Автори:
Галя Бонева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 47-55

Резюме:


В статията се разглежда един от най-важните проблеми на обучението в началното училище, който е свързан с възможностите за повишаване дела на самостоятелната работа на учениците като предпоставка за разгръщане на “ак- тивно учене”, “учене в действие”. Разкрива се как началният учител може да организира и стимулира самостоятелната познавателна и практическа дейност на учащите по време на урока, както и при самоподготовката в училище и вкъщи.


Ключови думи:


Изтегляне


3787 изтегляния от 8.6.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (2504) / Austria  (2) / Bulgaria  (936) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (16) / France  (11) / Germany  (55) / Greece  (2) / Ireland  (14) / Portugal  (1) / Romania  (1) / Russian Federation  (8) / Singapore  (1) / Spain  (1) / Sweden  (1) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (24) / United States  (196)