Символната или знаковата природа на детските рисунки
Автори:
Стефан
Гостилов
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
162-
183
Резюме:
Проблемът за символната, или знаковата природа на детската рисунка, е един от най-широко обсъжданите проблеми в психологията на изобразителната дейност на детето.Този проблем остава все още далеч от едно аргументирано обяснение. За това първо трябва да се реши проблемът с терминологията, който е един от най-сложните, защото според изследователите му почти е невъзможно да се раздели знака от значението, въпреки теоретичната им независимост. Това ще ни позволи да разглеждаме развитието на рисуването като знакова дейност, която да се изучава във връзка с развитието на знаковата функция на детското съзнание и реализиране в интегрално единство положителните знакови функции на рисуването в учебно-възпитателния процес.
Ключови думи:
Изтегляне
3415 изтегляния от 24.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(5)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Japan
(1)
/
Greece
(4)
/
United Kingdom
(25)
/
Europe
(19)
/
United States
(221)
/
Norway
(2)
/
Germany
(62)
/
NA (1973)
/
Macedonia
(4)
/
Iraq
(1)
/
Russian Federation
(12)
/
China
(2)
/
Sweden
(2)
/
Bulgaria
(1066)
/
Ireland
(1)
/
Spain
(1)
/
Uzbekistan
(1)
/
Turkey
(4)
/
Belgium
(1)
/
Ukraine
(6)