Фолклорните традиции в преподаването на унгарски език като чужд
Автори:
Жофия
Антал
Страници:
214-
224
Резюме:
Преподаването на унгарския език като чужд, е ефективен само тогава, когато имаме ясни цели, познаваме добре обстоятелствата, които способстват за успеха на нашата работа и факторите, които поставят трудности пред нея. В хода на работата си наблюдавам, че досега познатите и прилагани мето- дологични подходи, се оказват недостатъчни и нерядко затрудняват учебния процес. Затова педагогическите цели и подходи трябва да бъдат подбирани в зависимост от конкретната ситуация и конкретния ученик; за да бъде усвоен, учебният материал трябва да е съобразен с нуждите, изискванията и целите на ученика или с тези на отделните мозаични групи. При подбора на езиковия материал също трябва да се вземат предвид изискванията на обучаващите се, които са в различна степен мотивирани. Методологичната база, която отговаря на споменатия обширен набор от цели и подходи трябва да бъде доразвита. В това отношение, важно място в методиката на обучението заемат детските стихчета, песнички, фолкорната игра, танците, движението и техният синтез, защото създават езикова единна цялост. Сложността на текста и дви- женията, тяхното взаимно действие, както и положителният емоционален заряд, който се крие именно в сложността, правят езиковото обучение и отношението към унгарския език още по-ефективно.
Ключови думи:
Изтегляне
1595 изтегляния от 24.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(3)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Netherlands
(2)
/
United Kingdom
(21)
/
United States
(80)
/
Germany
(78)
/
NA (1379)
/
Russian Federation
(11)
/
China
(3)
/
Slovakia
(1)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(2)
/
Turkey
(3)
/
Italy
(1)
/
Colombia
(1)
/
Ukraine
(7)