СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Психологически анализ на началната училищна възраст през социално-педагогическите теории


Автори:
Красимира Петрова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 131-143

Резюме:


Целта на тази студия е да представи едни от водещите теории в социално-педагогическата практика, отнесени към началната училищна възраст, за да се откроят по-добре и психологичните специфики в детското развитие.


Ключови думи:

криза, начална училищна възраст, теория за привързаността, теория за синдрома на родителското отчуждение, теория за резилианса, риск и дете в риск, семейства в риск, защитни фактори

Изтегляне


860 изтегляния от 30.11.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (486) / Bulgaria  (116) / China  (5) / Cote D'Ivoire  (1) / Finland  (1) / France  (1) / Germany  (62) / Norway  (1) / Poland  (2) / Portugal  (1) / Russian Federation  (9) / Turkey  (6) / Ukraine  (7) / United Kingdom  (19) / United States  (143)