СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Психологически анализ на началната училищна възраст през социално-педагогическите теории


Автори:
Красимира Петрова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 131-143

Резюме:


Целта на тази студия е да представи едни от водещите теории в социално-педагогическата практика, отнесени към началната училищна възраст, за да се откроят по-добре и психологичните специфики в детското развитие.


Ключови думи:

криза, начална училищна възраст, теория за привързаността, теория за синдрома на родителското отчуждение, теория за резилианса, риск и дете в риск, семейства в риск, защитни фактори

Изтегляне


1055 изтегляния от 30.11.2016 г.
Изтегляния по държави
France  (1) / Portugal  (1) / Cote D'Ivoire  (1) / United Kingdom  (19) / United States  (143) / Norway  (1) / Germany  (62) / NA (681) / Russian Federation  (9) / China  (5) / Bulgaria  (116) / Poland  (2) / Finland  (1) / Turkey  (6) / Ukraine  (7)