СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Дидактически модел за решаване на показателни уравнения в обучението по математика


Автори:
Иво Андреев Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Иванка Минчева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 37-41

Резюме:


Разработката разглежда процеса на решаване на показателни уравнения. Анализират се някои дидактически модули като етапи на решаване, задачи-компоненти на дадена задача, стратегии за решаване на задача, трудности и грешки, които се очаква да бъдат направени от учениците. Като начин за преодоляване на тези проблеми и достигане до разбиране, ефективно обучение и усвояване и усъвършенстване уменията за решаване на показателни уравнения се предлагат системи задачи.


Ключови думи:

показателно уравнение, решаване на задачи, системи задачи

Изтегляне


1402 изтегляния от 18.5.2017 г.
Изтегляния по държави
France  (5) / Portugal  (1) / Senegal  (1) / Cote D'Ivoire  (2) / United Kingdom  (22) / Israel  (1) / United States  (202) / Canada  (1) / Germany  (67) / NA (859) / Macedonia  (1) / Russian Federation  (23) / China  (8) / Bulgaria  (194) / Turkey  (6) / Estonia  (1) / Lithuania  (1) / Serbia  (1) / Ukraine  (6)