СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Изследване на поведението на студентите, подготвящи се за интегрирано обучение


Автори:
Кристина Ковач Университет в Сегед Juhász Gyula, Унгария
Алис Домби Университет в Сегед Juhász Gyula, Унгария

Страници: 77-83

Резюме:


Статията разглежда въвеждането на основните унгарски и международни тенденции в интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности и представя резултатите от експериментално-развиващо емпирично изследване. Това изследване проследява отношението на обучаващите, които участват като ръководители на обучението в университета в Сегед и е фокусирано върху деца, които имат някакъв вид психично или ментално разстройство. То не дискутира проблема за етнически, религиозни или културни малцинства. Методите на изследване, използвани в разработката, са основани на метода на количествения и качествения контент-анализ. Главните методи са наблюдение, анкети, писмени доклади върху специални теми, мисловни карти и документиране на проектни задачи. Резултатите от изследването показват типичните характеристики на отношението на ръководените студенти, ролята на ментора и компетенциите относно интеграцията.


Ключови думи:

включване, интеграция, специална образователна потребност, насочено обучение, ръководещ обучител, отношение

Изтегляне


839 изтегляния от 18.5.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (517) / Albania  (1) / Bulgaria  (41) / Canada  (1) / China  (6) / Cote D'Ivoire  (2) / Ecuador  (1) / France  (4) / Germany  (56) / Hungary  (13) / Kenya  (1) / Myanmar  (11) / Poland  (5) / Portugal  (1) / Russian Federation  (16) / Senegal  (1) / Turkey  (6) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (21) / United States  (129)