Изследване на поведението на студентите, подготвящи се за интегрирано обучение
Автори:
Кристина
Ковач
Университет в Сегед Juhász Gyula, Унгария
Алис
Домби
Университет в Сегед Juhász Gyula, Унгария
Страници:
77-
83
Резюме:
Статията разглежда въвеждането на основните унгарски и международни тенденции в интегрираното обучение на деца със специални образователни потребности и представя резултатите от експериментално-развиващо емпирично изследване. Това изследване проследява отношението на обучаващите, които участват като ръководители на обучението в университета в Сегед и е фокусирано върху деца, които имат някакъв вид психично или ментално разстройство. То не дискутира проблема за етнически, религиозни или културни малцинства. Методите на изследване, използвани в разработката, са основани на метода на количествения и качествения контент-анализ. Главните методи са наблюдение, анкети, писмени доклади върху специални теми, мисловни карти и документиране на проектни задачи. Резултатите от изследването показват типичните характеристики на отношението на ръководените студенти, ролята на ментора и компетенциите относно интеграцията.
Ключови думи:
включване, интеграция, специална образователна потребност, насочено обучение, ръководещ обучител, отношение
Изтегляне
966 изтегляния от 18.5.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(4)
/
Portugal
(1)
/
Senegal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(2)
/
Albania
(1)
/
Ecuador
(1)
/
Kenya
(1)
/
United Kingdom
(21)
/
United States
(129)
/
Canada
(1)
/
Hungary
(13)
/
Germany
(56)
/
NA (644)
/
Russian Federation
(16)
/
China
(6)
/
Bulgaria
(41)
/
Poland
(5)
/
Turkey
(6)
/
Myanmar
(11)
/
Ukraine
(6)