СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Педагогически насоки за работа с интерактивна бяла дъска


Автори:
Лъчезар Лазаров Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Стоянка Георгиева-Лазарова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 11-23

Резюме:


The interactive whiteboard is a new generation learning tool. It helps teachers to diversify the methods of teaching, to reach maximum visualization of the learning process, to use their own electronic teaching aids, to actively influence the learning content, to involve the students in an active cognitive process. In this paper we offer pedagogical directions and guides for working with an interactive whiteboard in education. In order to be successful in the application of this method teachers not only have to acquire technical skills to work with the interactive white board, but also to effectively connect the gained experience with the pedagogical theory.


Ключови думи:

Interactive white board

Изтегляне


1014 изтегляния от 27.6.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (596) / Albania  (2) / Bulgaria  (150) / China  (8) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (6) / France  (5) / Germany  (41) / Greece  (1) / India  (2) / Philippines  (2) / Portugal  (1) / Russian Federation  (18) / Senegal  (2) / Turkey  (7) / Ukraine  (12) / United Kingdom  (30) / United States  (130)