Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
(2017) Том
1
Брой
1
Медии и комуникации на 21. век
,
2017
/ Том
1
/ Брой
1
Статии
PDF
Съдържание. Тема на броя: Медии и избори
(изтегляния
925
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Мениджмънт на отношенията в онлайн политическите комуникации
Илиана
Павлова
(изтегляния
1044
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Политическият бранд: криза на бранд наративността
Стефан
Серезлиев
(изтегляния
1116
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Левият популизъм като шанс за демокрацията: „Подемос“ и авангардната политическа комуникация
Иво
Инджов
(изтегляния
978
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Multicultural Communication in Serbian Public Space
Zoran
Jevtovic
Zoran
Aracki
(изтегляния
971
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Съвременните политически комуникации: етика и професионализъм
Александър
Христов
(изтегляния
999
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Езикът на предизборните реклами
Валентина
Бонджолова
(изтегляния
966
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук
Евелина
Христова
(изтегляния
1012
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Разкритията в политическата кампания за президентски избори 2016
Райна
Душкова
(изтегляния
966
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
Соня
Иванова-Игнатова
(изтегляния
1486
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
Антон
Гецов
(изтегляния
1652
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
Андреана
Ефтимова
(изтегляния
1305
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Манипулативни езикови похвати, използвани при създаването на образа на британския политик в таблоидите The Sun и The Daily Mirror
Гергана
Кушева
(изтегляния
886
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Медиите в Турция в оковите на властта и ерозията на турската журналистика
Мехмед
Юмер
(изтегляния
850
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Не/Възможното журналистическо отразяване: регионални ракурси към особеностите на медийната работа по време на избори
Фани
Маздрашка-Михова
(изтегляния
908
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Ролята на телевизионното интервю в предизборната комуникация
Марина
Маринова
(изтегляния
1027
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Ролята на връзките с обществеността при изработването на управленски решения
Ивалинка
Пенчева
(изтегляния
1260
от
30.4.2018 г.
)
PDF
PR и мястото им в интегрираните комуникации
Мария
Иванова
(изтегляния
1112
от
30.4.2018 г.
)
PDF
Значението на комуникацията като част от управленския процес
Пламена
Пенчева
(изтегляния
1195
от
30.4.2018 г.
)
PDF
За авторите в броя
(изтегляния
695
от
2.4.2019 г.
)
Последен брой
Том 7 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 7 брой 1
Том 6 брой 1
Том 5 брой 1
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
1652
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
1557
)
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
1486
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
1305
)
13 актуални медийни бизнес модела в дигиталната епоха – поуките за България
(
1276
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016 -
Сайт на университета