Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Емоционалният брандинг в лабиринта на постистината


Автори:
Стефан Серезлиев Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 17-23
DOI: https://doi.org/10.54664/MLWI5414

Резюме:


Post-truth and emotional branding are constantly criticized, the main argument being the creation of emotional pressure in the decision-making process. This is also cited as a prerequisite for fake news, rumours, political lies etc. Can we get out of this frame and look for new intersections of post-truth and emotional branding? Perhaps this would be a way of humanizing post-truth for the benefit of society and reducing brand populism.


Ключови думи:

Post-truth Era, brand, emotional branding, brand populism, media, rhetoric, consumers.

Изтегляне


941 изтегляния от 7.12.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (619) / Argentina  (1) / Austria  (1) / Bulgaria  (126) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (4) / Europe  (9) / France  (18) / Germany  (30) / India  (1) / Indonesia  (1) / Korea, Republic of  (2) / Norway  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (9) / Senegal  (3) / Turkey  (19) / Ukraine  (3) / United Kingdom  (8) / United States  (81)