Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
(2020) Том
4
Брой
1
Медии и комуникации на 21. век
,
2020
/ Том
4
/ Брой
1
Статии
PDF
Съдържание: Тема на броя: Медии и бизнес
(изтегляния
52
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Финансиране на медиите: между „бизнес ангелите“ и публичните фондове
Петранка
Филева
(изтегляния
66
от
21.12.2020 г.
)
PDF
13 актуални медийни бизнес модела в дигиталната епоха – поуките за България
Иво
Инджов
(изтегляния
145
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Въздействие на кризата с COVID-19 върху медийния бизнес в България – краткосрочни и дългосрочни перспективи
Кристиян
Постаджиян
(изтегляния
65
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Фалшиви новини: теоретични дилеми, методически аспекти и проявления в кризисна комуникация
Иванка
Мавродиева
(изтегляния
102
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Журналистика по време на пандемията от COVID-19 (Изследване на потребителските коментари на сайтовете на „Дневник“, „Сега“ и „Труд“).
Илиана
Павлова
(изтегляния
85
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Брандинг във време на пандемията от COVID-19: между адаптацията и новите перспективи
Стефан
Серезлиев
(изтегляния
95
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Икономика на преживяванията: спортният бранд и телевизията
Марина
Маринова
(изтегляния
59
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Varia: Миграционный кризис в Европе в польском медиадискурсе: беспокойство, страх и гнев
Вальдемар
Жак
(изтегляния
43
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Авторите в броя
(изтегляния
46
от
21.12.2020 г.
)
PDF
Изисквания към авторите
(изтегляния
45
от
21.12.2020 г.
)
Последен брой
Том 4 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
781
)
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
616
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
582
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
540
)
Таксономичен поглед към фалшивите новини
(
527
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016
Сайт на университета