Използването на четирите умения (четене, писане, разговор, слушане) в часовете по японски език
Автори:
Катя
Маринова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници: -
Резюме:
Трудно е да се усвои чужд език писмено и говоримо, когато липсва възможност за пълноценно общуване с носители на този език, т.е. когато той се изучава в чужбина. Това важи с пълна сила за изучаването на японски език в България, където японците са малко, а студентите имат най-голям шанс да срещнат такива през туристи- ческия сезон. Въпреки че във ВТУ винаги досега е имало поне един носител на езика, темите, по които може да се разговаря с него, са в известна степен ограничени по своето съдържание. Всеки ще се съгласи, че за да разбереш и опознаеш даден народ и неговия език, трябва да опознаеш начина му на мислене и възприемане на света. Това е невъзможно, ако не четеш художествена и друга литература, ако не се осведомяваш за събитията, които се случват в тази страна. Благодарение на интернет и социалните мрежи достъпът до тази информация става все по-лесен, но това изисква добре развити уме- ния за четене и слушане, разговор и писане. Задачата на всеки препо- давател е да развие тези умения до такава степен, че студентите да са в състояние да мислят на японски език.
Ключови думи:
Изтегляне
1039 изтегляния от 15.3.2018 г.
Изтегляния по държави
France
(1)
/
Portugal
(1)
/
Netherlands
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Japan
(2)
/
United Kingdom
(26)
/
Europe
(2)
/
United States
(84)
/
Germany
(34)
/
Vietnam
(2)
/
NA (729)
/
Russian Federation
(12)
/
China
(2)
/
Sweden
(3)
/
Bulgaria
(129)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(7)