СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Социални и дидактически основания за интегративен подход в обучението на музикалните педагози


Автори:
Бинка Караиванова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 118-127

Резюме:


Статията резюмира една назряла необходимост, свързана с водещия фактор в реализацията на целите и задачите в системата за масово музикално образование – учителят по музика. Съвременните методологични и методи- чески възгледи за масовото музикално образование очертават перспектива, която трябва да бъде следвана и в професионалната подготовка на бъдещите музикални педагози. В основата на проблема е разминаването между стандартното раздробяване на обучението на музикалните педагози по дисциплини и проектираната органичност на дейността на учителя в урока по музика.


Ключови думи:


Изтегляне


1109 изтегляния от 27.7.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (759) / Bulgaria  (145) / China  (5) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (1) / France  (2) / Germany  (49) / Portugal  (1) / Russian Federation  (8) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (19) / United States  (110)