Социални и дидактически основания за интегративен подход в обучението на музикалните педагози
Автори:
Бинка
Караиванова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
118-
127
Резюме:
Статията резюмира една назряла необходимост, свързана с водещия фактор в реализацията на целите и задачите в системата за масово музикално образование – учителят по музика. Съвременните методологични и методи- чески възгледи за масовото музикално образование очертават перспектива, която трябва да бъде следвана и в професионалната подготовка на бъдещите музикални педагози. В основата на проблема е разминаването между стандартното раздробяване на обучението на музикалните педагози по дисциплини и проектираната органичност на дейността на учителя в урока по музика.
Ключови думи:
Изтегляне
1285 изтегляния от 27.7.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(2)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(19)
/
Europe
(1)
/
United States
(110)
/
Germany
(49)
/
NA (935)
/
Russian Federation
(8)
/
China
(5)
/
Bulgaria
(145)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)