Интегритет на конструктивно-техническите и битови дейности с новите тенденции за предучилищната образователна практика
Автори:
Радка
Гайдова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
194-
209
Резюме:
Интеграцията като проблем на обучението в предучилищна възраст има богат опит и традиции. От възможностите за взаимодействие на образователната практика с потенциала на детето зависи развитието на неговите умения, способности и отношение към заобикалящия свят. На основание посочената закономерност, акцент за разработката пред- ставляват някои нива на интеграция: Ш вътрешно – съдържателно; Ш външно – съдържателно; Ш тенденции на образователната практика; Ш социално. От гледна точка на промените в Закона за народната просвета (Д. В. бр. 90, 2002), на въведените държавни образователни изисквания към предучилищ- ното образование, както и на свързаните с тях обновителни процеси, се разкриват алтернативи за методическа интерпретация на известни и непопулярни начини за интеграция в обучението по конструктивно-технически и битови дейности. Ключови думи: интеграция, приемственост, педагогическо взаимодействие, ниво на интеграция, интеграционни процеси, образователна практика, образователни тенденции, конструктивно-технически и битови дейности.
Ключови думи:
Изтегляне
4672 изтегляния от 27.7.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(6)
/
Portugal
(1)
/
Netherlands
(24)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Romania
(4)
/
Greece
(2)
/
United Kingdom
(25)
/
Europe
(22)
/
United States
(250)
/
Germany
(57)
/
NA (2803)
/
Macedonia
(1)
/
Iraq
(1)
/
Russian Federation
(11)
/
China
(4)
/
Cyprus
(2)
/
Austria
(2)
/
Bulgaria
(1436)
/
Ireland
(5)
/
Spain
(4)
/
Turkey
(5)
/
Ukraine
(6)