СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Интегритет на конструктивно-техническите и битови дейности с новите тенденции за предучилищната образователна практика


Автори:
Радка Гайдова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 194-209

Резюме:


Интеграцията като проблем на обучението в предучилищна възраст има богат опит и традиции. От възможностите за взаимодействие на образователната практика с потенциала на детето зависи развитието на неговите умения, способности и отношение към заобикалящия свят. На основание посочената закономерност, акцент за разработката пред- ставляват някои нива на интеграция: Ш вътрешно – съдържателно; Ш външно – съдържателно; Ш тенденции на образователната практика; Ш социално. От гледна точка на промените в Закона за народната просвета (Д. В. бр. 90, 2002), на въведените държавни образователни изисквания към предучилищ- ното образование, както и на свързаните с тях обновителни процеси, се разкриват алтернативи за методическа интерпретация на известни и непопулярни начини за интеграция в обучението по конструктивно-технически и битови дейности. Ключови думи: интеграция, приемственост, педагогическо взаимодействие, ниво на интеграция, интеграционни процеси, образователна практика, образователни тенденции, конструктивно-технически и битови дейности.


Ключови думи:


Изтегляне


4672 изтегляния от 27.7.2017 г.
Изтегляния по държави
France  (6) / Portugal  (1) / Netherlands  (24) / Cote D'Ivoire  (1) / Romania  (4) / Greece  (2) / United Kingdom  (25) / Europe  (22) / United States  (250) / Germany  (57) / NA (2803) / Macedonia  (1) / Iraq  (1) / Russian Federation  (11) / China  (4) / Cyprus  (2) / Austria  (2) / Bulgaria  (1436) / Ireland  (5) / Spain  (4) / Turkey  (5) / Ukraine  (6)