Понятийната карта – средство за развитие на образованието през XXI век
Автори:
Маринела
Михова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
7-
19
Резюме:
Статията разглежда проблема за понятийната карта като средство за учене чрез осмисляне. Анализирана е теорията за ученето чрез осмисляне, която се определя като нейна научна основа, описани са основните £ характеристики и са представени четири от най-използваните формата.
Ключови думи:
Изтегляне
2656 изтегляния от 3.7.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(4)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(1)
/
United Kingdom
(21)
/
Israel
(1)
/
Europe
(14)
/
United States
(156)
/
Norway
(1)
/
Germany
(52)
/
NA (1879)
/
Iraq
(2)
/
Russian Federation
(12)
/
China
(5)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(490)
/
Ireland
(2)
/
Spain
(1)
/
Uzbekistan
(2)
/
Turkey
(3)
/
Serbia
(1)
/
Ukraine
(6)