Рефлексията в обучението на преразказване в I–IV клас
Автори:
Мариана
Мандева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
109-
121
Резюме:
Съвременният образователен процес в етапа I–IV клас е личностно ориентиран. Философията за обучение с център детето намира закономерна проекция в контекста на методическата грижа за развитие на репродуктивната речева изява на 711годишните ученици. Важен аспект на проблема е този за стимулирането на детската рефлексия при обучението на преразказване. В подкрепа на тезата са представени и аргументирани технологични решения, апробирани в образователния процес.
Ключови думи:
Изтегляне
1980 изтегляния от 9.6.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(2)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(3)
/
United Kingdom
(21)
/
Europe
(10)
/
United States
(158)
/
Germany
(55)
/
Singapore
(1)
/
NA (1265)
/
Russian Federation
(8)
/
China
(2)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(437)
/
Moldova, Republic of
(4)
/
Spain
(2)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)