Проектирането в професионално- практическото обучение на студентите по специалносттта Предучилищна педагогика
Автори:
Веселина
Петрова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
293-
326
Резюме:
В статията авторката поставя акцент върху възможностите за повишаване на качеството на професионално-практическото обучение на студентите чрез проектиране. Разкрива ефективността на иновационен подход към взаимо- действията между студента, преподавателя, базовия учител, родителите и децата в детската градина, основаващ се на интегрирането на усилията им в педагогическия процес. Разработва и обосновава критерии и показатели за оценяване и самооценяване на студентите в последователните видове учебни практики.
Ключови думи:
Изтегляне
3530 изтегляния от 12.6.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(4)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(2)
/
United Kingdom
(23)
/
Europe
(21)
/
United States
(229)
/
Brazil
(1)
/
Canada
(2)
/
Germany
(55)
/
Vietnam
(2)
/
Singapore
(1)
/
NA (2230)
/
Macedonia
(1)
/
Russian Federation
(16)
/
China
(10)
/
Cyprus
(1)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(910)
/
Ireland
(3)
/
Turkey
(5)
/
Italy
(1)
/
Ukraine
(10)