СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Социално-педагогически измерения на процесуалната същност на реинтегрирането на децата в семейства на близки и роднини


Автори:
Красимира Петрова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 34-40

Резюме:


Целта на настоящата статия е да открои съществените характеристики на реинтеграцията като процес, засягащ децата в ситуация на риск и по-конкретно - децата, които се връщат в близка до биологичното им семейство среда, а именно - реинтегриране в семейства на близки и роднини.


Ключови думи:


Изтегляне


1851 изтегляния от 8.6.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (1523) / Bulgaria  (99) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (2) / France  (5) / Germany  (57) / Greece  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (7) / Singapore  (1) / Turkey  (3) / Ukraine  (7) / United Kingdom  (20) / United States  (121)