Интегриран подход на маркетинговите комуникации в спортната индустрия
Автори:
Мирослава
Петкова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Елена
Кънчева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
153-
158
Резюме:
Маркетинговите комуникации представляват особена област на маркетинговата дейност, свързана с управлението на комуникациите. Повишаването на ефективността от използването и усъвършенстването на управлението на маркетинговите комуникации е актуална задача на науката у нас и в чужбина. Тя представлява съвременен проблем за всички области на предприемаческата дейност. Спортната индустрия е характерен пример за такъв отрасъл.
Ключови думи:
маркетинг, комуникация, спорт, индустрия
Изтегляне
1150 изтегляния от 30.5.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(4)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(2)
/
United Kingdom
(22)
/
Europe
(1)
/
United States
(135)
/
Germany
(52)
/
Singapore
(1)
/
NA (809)
/
Russian Federation
(9)
/
China
(4)
/
Sweden
(1)
/
Austria
(1)
/
Bulgaria
(96)
/
Switzerland
(2)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)