СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Интегриран подход на маркетинговите комуникации в спортната индустрия


Автори:
Мирослава Петкова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Елена Кънчева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 153-158

Резюме:


Маркетинговите комуникации представляват особена област на маркетинговата дейност, свързана с управлението на комуникациите. Повишаването на ефективността от използването и усъвършенстването на управлението на маркетинговите комуникации е актуална задача на науката у нас и в чужбина. Тя представлява съвременен проблем за всички области на предприемаческата дейност. Спортната индустрия е характерен пример за такъв отрасъл.


Ключови думи:

маркетинг, комуникация, спорт, индустрия

Изтегляне


1150 изтегляния от 30.5.2017 г.
Изтегляния по държави
France  (4) / Portugal  (1) / Cote D'Ivoire  (1) / Greece  (2) / United Kingdom  (22) / Europe  (1) / United States  (135) / Germany  (52) / Singapore  (1) / NA (809) / Russian Federation  (9) / China  (4) / Sweden  (1) / Austria  (1) / Bulgaria  (96) / Switzerland  (2) / Turkey  (3) / Ukraine  (6)