Технологичното обучение на подрастващите от 3 до 11 г. в България. Интерпретативна лекция за студенти-магистри от Казахстански национален педагогически университет – Абай
Автори:
Радка
Гайдова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Катя
Симеонова
Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България
Страници:
103-
110
Резюме:
Студентите-магистри от КНПУ „Абай”, Казахстан, гости на ВТУ „Св. св. Кирил и Методий” по заявена oт тях тема „Прилагане на иновационни технологии в обучението и възпитанието на децата в предучилищна и училищна възраст”, изслушаха широкоспектърна лекция, интерпретираща технологичното обучение на подрастващите от 3 до 11 г. в България. За предучилищниците по темата на лекцията бяха засегнати въпроси за: влиянието на руската дошкольна практика в обучението от 3 до7 г.; съвременните практики в технологичното обучение и учебните помагала и технически средства-играчки, придаващи актуалност в усвояването на технологиите, както и за приложението им като здравна терапия. За учениците от начална училищна възраст бе организирана лекция с елементи на дискусия по основните насоки на природно и технологично развитие в съвременното общество и на тази база бяха очертани основните акценти в технологичното обучение в началния етап на основната образователна степен и бяха откроени основни потребности във функционалното и социалното развитие на учениците и възможностите за тяхното удовлетворяване чрез технологични дейности.
Ключови думи:
техника, технологии, деца, ученици, обучение
Изтегляне
1268 изтегляния от 24.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(1)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(21)
/
Europe
(2)
/
United States
(113)
/
Canada
(1)
/
Germany
(58)
/
NA (869)
/
Russian Federation
(48)
/
China
(3)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(139)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(7)