Дигиталната грамотност и детската идентичност
Автори:
Катя
Симеонова
Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България
Страници:
83-
93
Резюме:
Основна цел на статията е да се разкрие необходимостта от формиране на дигитална грамотност в началния етап на основната образователна степен и да се очертаят основни приоритети за формиране чрез нея на детската идентичност чрез примерни урочни или извънурочни теми за дискусия и съвместна дейност между учители, родители и ученици. Изучаването на дигиталната грамотност се представя от гледна точка на две основни теоретични рамки – индивидуално-центрирана и социално-конструктивистка.
Ключови думи:
дигитална грамотност, детска идентичност, обучение
Изтегляне
1705 изтегляния от 21.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(3)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(1)
/
United Kingdom
(23)
/
Europe
(2)
/
United States
(150)
/
Canada
(1)
/
Germany
(58)
/
NA (1216)
/
Russian Federation
(10)
/
China
(4)
/
Sweden
(2)
/
Austria
(1)
/
Bulgaria
(222)
/
Poland
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)