СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Дигиталната грамотност и детската идентичност


Автори:
Катя Симеонова Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България

Страници: 83-93

Резюме:


Основна цел на статията е да се разкрие необходимостта от формиране на дигитална грамотност в началния етап на основната образователна степен и да се очертаят основни приоритети за формиране чрез нея на детската идентичност чрез примерни урочни или извънурочни теми за дискусия и съвместна дейност между учители, родители и ученици. Изучаването на дигиталната грамотност се представя от гледна точка на две основни теоретични рамки – индивидуално-центрирана и социално-конструктивистка.


Ключови думи:

дигитална грамотност, детска идентичност, обучение

Изтегляне


1449 изтегляния от 21.4.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (960) / Austria  (1) / Bulgaria  (222) / Canada  (1) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (2) / France  (3) / Germany  (58) / Greece  (1) / Poland  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (10) / Sweden  (2) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (23) / United States  (150)