СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Програмиране и програмни парадигми – дидактически аспекти


Автори:
Ивайло Дончев

Страници: 148-159

Резюме:


В тази статия се коментират различните гледни точки към понятието „програмиране“, проследява се историческото развитие на схващанията за това какво представлява процесът на програмиране. Посочени са нетрадиционни дейности, които също могат да бъдат определени като програмиране. Обяснява се защо е трудно да се даде точна дефиниция на това понятие. Анализирано е влиянието на програмните парадигми върху процеса на програмиране и зна- чението им за обучението на студенти-информатици.


Ключови думи:

програмиране, програмни парадигми, мултипарадигмено програмиране, обучение по програмиране.

Изтегляне


1248 изтегляния от 21.4.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (882) / Asia/Pacific Region  (1) / Bulgaria  (109) / Canada  (1) / China  (2) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (2) / France  (3) / Germany  (58) / Greece  (2) / Japan  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (8) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (20) / United States  (148)