СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Мястото на портфолиото в системата на оценяване в началното училище


Автори:
Силвия Тодорова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 36-46

Резюме:


В статията се дискутира понятието оценка и значението на оценките за учениците от начална училищна възраст. Анализират се резултатите от проведена анкета с ученици – за тяхното желание и готовност да се запознаят с потфолиото, като нов метод за оценка на постиженията на ученика


Ключови думи:

портфолио, оценявани, ученици

Изтегляне


1234 изтегляния от 20.4.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (524) / Australia  (1) / Bulgaria  (417) / China  (5) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (4) / Finland  (1) / France  (3) / Germany  (65) / Latvia  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (14) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (21) / United States  (167)