СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Съвременни алтернативни подходи за преподаване на увод в програмирането


Автори:
Ивайло Дончев

Страници: 111-126

Резюме:


Изграждането на уводен курс по програмиране винаги е било трудна задача, но в наши дни към традиционните предизвикателства се прибавят и много нови, свързани предимно с развитието на технологиите, изискванията на индустрията и мотивацията на студентите. За това преподавателите и изследователите постоянно търсят нови педагогически подходи. Повечето от тях, обаче, решават само специфични проблеми в конкретна обучаваща институция или програма и се прилагат само от откривателите им. За това в тази статия правим критичен анализ на седем подбрани съвременни алтернативни подхода за увод в програмирането, за които считаме, че имат шансовете да се наложат като класически.


Ключови думи:

увод в програмирането, педагогически подходи, педагогика.

Изтегляне


867 изтегляния от 20.4.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (550) / Bulgaria  (81) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (1) / France  (2) / Germany  (64) / Greece  (1) / Japan  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (8) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (18) / United States  (126)