Емоционалната експресивност чрез учебните технологични дейности
Автори:
Катя
Симеонова
Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България
Страници:
127-
133
Резюме:
Статията представлява теоретичен принос към въпроса за емоционалната експресивност в учебната дейност, и по-конкретно в учебните технологични дейности на учениците в началния етап на основната образователна степен. Разглеждат се същността, компонентите, функциите и потенциалите на емоционалната експресивност.
Ключови думи:
емоционална експресивност, учебни технологични дейности, трудова дейност
Изтегляне
1135 изтегляния от 20.4.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(1)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(19)
/
Europe
(1)
/
United States
(121)
/
Germany
(67)
/
NA (778)
/
Macedonia
(3)
/
Russian Federation
(23)
/
China
(23)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(87)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)