СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Дидактическите тестове – вариант за оптимизиране на професионалното музикално образование


Автори:
Нина Начева-Маркова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 70-80

Резюме:


В настоящата разработка е разкрито значението и ефективността от приложение на дидактически тестове в професионалното музикално образование. Чрез анализ на съвременни пособия по Теория на музикалните елементи на П. Минчева, П. Попова, Кр. Филева, Д. Славчева, Д. Райчева, Р. Дюл- герова-Пръвчева и др., са изяснени някои аспекти на практическото им приложение. Констатирани са техните предимства и недостатъци. Направен е опит за разкриване насоките на бъдещото им развитие: – Необходимост от въвеждане на този научен метод в обучението по музикално-теоретичните дисциплини; – Необходимост от създаване на компютърни тестове, които съдействат за усъвършенстване на учебния процес.


Ключови думи:

дидактически тестове, иновационен подход, професионално музикално образователниТе, задачи с открити отговори, задачи със закрити отговори, елементарна теория на музиката, музикални елементи, практическа насоченост, тематичен план.

Изтегляне


5572 изтегляния от 21.10.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (3062) / Asia/Pacific Region  (1) / Bulgaria  (1968) / Canada  (2) / China  (2) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (36) / France  (5) / Germany  (65) / Greece  (5) / Italy  (2) / Macedonia  (5) / Moldova, Republic of  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (9) / Spain  (2) / Sweden  (2) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (24) / United States  (370)