Дидактическите тестове – вариант за оптимизиране на професионалното музикално образование
Автори:
Нина
Начева-Маркова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
70-
80
Резюме:
В настоящата разработка е разкрито значението и ефективността от приложение на дидактически тестове в професионалното музикално образование. Чрез анализ на съвременни пособия по Теория на музикалните елементи на П. Минчева, П. Попова, Кр. Филева, Д. Славчева, Д. Райчева, Р. Дюл- герова-Пръвчева и др., са изяснени някои аспекти на практическото им приложение. Констатирани са техните предимства и недостатъци. Направен е опит за разкриване насоките на бъдещото им развитие: – Необходимост от въвеждане на този научен метод в обучението по музикално-теоретичните дисциплини; – Необходимост от създаване на компютърни тестове, които съдействат за усъвършенстване на учебния процес.
Ключови думи:
дидактически тестове, иновационен подход, професионално музикално образователниТе, задачи с открити отговори, задачи със закрити отговори, елементарна теория на музиката, музикални елементи, практическа насоченост, тематичен план.
Изтегляне
5952 изтегляния от 21.10.2016 г.
Изтегляния по държави
France
(5)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Asia/Pacific Region
(1)
/
Greece
(5)
/
United Kingdom
(24)
/
Europe
(36)
/
United States
(370)
/
Canada
(2)
/
Germany
(65)
/
NA (3442)
/
Macedonia
(5)
/
Russian Federation
(9)
/
China
(2)
/
Sweden
(2)
/
Bulgaria
(1968)
/
Moldova, Republic of
(1)
/
Spain
(2)
/
Turkey
(3)
/
Italy
(2)
/
Ukraine
(6)