СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Уравнения и неравенства и пропедевтичното им изучаване в началния етап на средното училище


Автори:
Владимира Ангелова

Страници: 91-100

Резюме:


Уравненията и неравенствата е необходимо да се изучават в средното училище, защото чрез тях се отразяват на символичния език на математиката важни практически и математически задачи. Освен това уравненията и неравенствата могат да се използват като ефективно средство за затвърдяване на знанията и за развитие на творческата математическа дейност на учениците. Целта на настоящата статия е да представим проучванията си относно същността на понятията уравнение и неравенство в научната литература, да осъществим логическия им анализ и съобразно с това да предложим методически акценти за пропедевтичното им изучаване в началния етап на средното училище.


Ключови думи:

уравнение, неравенство, логически анализ

Изтегляне


4206 изтегляния от 21.10.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (1559) / Bulgaria  (1901) / Canada  (1) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (20) / France  (3) / Germany  (65) / Greece  (7) / Macedonia  (8) / Morocco  (3) / Peru  (1) / Portugal  (1) / Reunion  (1) / Russian Federation  (11) / Sweden  (3) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (23) / United States  (585) / Vietnam  (1)