СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Специфика на задачите по информационни технологии в училище, създаващи проблемни ситуации


Автори:
Мариана Николова

Страници: 163-177

Резюме:


Настоящата статия е с практико-приложен характер и съдържа методически идеи за прилагане на проблемни ситуации в обучението по информа- ционни технологии. Представен е апробиран модел за прилагане на тази технология в учебната практика. Посочени са учебните дейности при използване на задачи, провокирани от проблемна ситуация. Представени са резултати от дидактически експеримент, при който се прилага разглежданата обучаваща технология.


Ключови думи:

информационни технологии, умения, дигитални ком- петенции, проблемна ситуация, обучение, задачи, модел, учебни дейности

Изтегляне


2080 изтегляния от 2.11.2016 г.
Изтегляния по държави
France  (7) / Portugal  (1) / Cote D'Ivoire  (1) / Asia/Pacific Region  (5) / Greece  (2) / United Kingdom  (20) / Europe  (18) / United States  (402) / Germany  (67) / NA (851) / Iraq  (1) / Russian Federation  (12) / China  (2) / Sweden  (1) / Bulgaria  (677) / Spain  (2) / Turkey  (4) / Ukraine  (7)