Оценяване на учителите – Teacher Performance Appraisal Instrument – Revised (TPAI – R)
Автори:
Жулиета
Савова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
58-
70
Резюме:
Студията „Оценяване на учителите – Teacher Performance Appraisal Instrument – Revised (TPAI R)” е насочена към обосноваване значимостта на оценяването на голяма професионална категория – новоназначените учители. Представен е конкретен оценителски пакет, свързан с оценителски инструмент – TPAI – R, създаден и използван в щата Северна Каролина. Съдържанието на пакета е допълнено и обогатено с авторски интерпретации, а очертаните подходи за оценяване на начинаещите учители показва колко важно е да се познават и адресират специфики като: цели на оценяването, потребности на новоназначените учители, ключови предизвикателства пред новоназначените учители, фази в професионалното развитие на учителите, типични грешки при оценяването и възможности за преодоляването им.
Ключови думи:
оценяване, oценяване на учители,образование
Изтегляне
2863 изтегляния от 2.11.2016 г.
Изтегляния по държави
France
(1)
/
Portugal
(1)
/
Netherlands
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Romania
(2)
/
Greece
(8)
/
United Kingdom
(23)
/
Europe
(37)
/
United States
(270)
/
Norway
(1)
/
Germany
(64)
/
NA (1481)
/
Macedonia
(1)
/
Iraq
(2)
/
Russian Federation
(13)
/
China
(6)
/
Cyprus
(2)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(931)
/
Ireland
(1)
/
Poland
(1)
/
Moldova, Republic of
(1)
/
Turkey
(6)
/
Ukraine
(8)