СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Компетентностен подход в педагогическото взаимодействие за развитие речта на 5–6-годишните деца


Автори:
Теодора Вълова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 31-40

Резюме:


The report presents the main theoretical basis of the concept of using the competency-based approach in the pedagogical interaction towards development of communicative competency in the preschool groups. Two of the most attractive and effective strategies are being made available herewith for their practical realization. They have been developed within the theoretical and empirical study of the preparation process for the perception, comprehension and composition of a related text from 5- to 6-year-old preschoolers.


Ключови думи:

competency-based approach, communicative competence, preschoolers

Изтегляне


3092 изтегляния от 30.6.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (2302) / Bulgaria  (348) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (9) / France  (5) / Germany  (64) / Hungary  (1) / Ireland  (8) / Latvia  (1) / Lithuania  (1) / Poland  (2) / Portugal  (1) / Russian Federation  (13) / Spain  (1) / Sweden  (1) / Turkey  (4) / Ukraine  (17) / United Kingdom  (21) / United States  (209)