БИБЛИОТЕКА "ДИОГЕН"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Проектно ориентирано обучение: смисъл, технология, ефекти


Автори:
Даниела Тасевска Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Красимира Йонкова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Елена Бораджиева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 7-23

Резюме:


The following paper presents the problems of the project oriented training. The analysis is centered on the technology of the modern education strategy. Discussed are the following issues: strong and weak points of traditional education methods, the need to modernize them, the philosophy of the project oriented training and its application in universities by teaching students. Presented is the experimental design of research, carried out by the author team with students in psychology.


Ключови думи:

modern education technology, methods of teaching, project oriented training, critical thinking, creative script.

Изтегляне


620 изтегляния от 17.5.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (421) / Bulgaria  (22) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (1) / France  (2) / Germany  (44) / Portugal  (1) / Russian Federation  (7) / Sweden  (2) / Turkey  (3) / Ukraine  (4) / United Kingdom  (41) / United States  (68)