БИБЛИОТЕКА "ДИОГЕН"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Възможни интервенции при преход от присъствено към виртуално водене на обучителни групи


Автори:
Иван Иванов Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 74-85
DOI: https://doi.org/10.54664/MDTP2196

Резюме:


The article analyzes the process of group-dynamic change and the way of leading a training group in the transition from an on-site to a virtual form of work. This change is analyzed in the form of a case study, which describes the specifics of the pandemic crisis and the need to move to a virtual form of leadership. The change in the group dynamics is commented on, and the interventions of leaders are described, which make the crisis functioning more adaptable and functional in relation to the task of the training group.


Ключови думи:

dynamics; training interventions; virtual group; pandemic fear

Изтегляне


298 изтегляния от 30.6.2022 г.