Ролята на телевизионното интервю в предизборната комуникация
Автори:
Марина
Маринова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
105-
111
Резюме:
Текстът е представен в три части, които онагледяват проблематиката на посочената тема. В първа точка се разглеждат теоретичните обосновки и спецификите на интервюто като жанр, метод и способ в телевизионната комуникация. Посочени са разликите между видовете интервю – информационно, аналитично (коментарно, интерпретативно, проблемно), синхрон. Втора точка разглежда същността на предиизборната комуникация в аспектите £ свързани с медийното отразяване. Представени са нормативните изисквания на българското законодателство, които регламентират цените и услугите в медийните оферти. Трета точка представя начините за „употреба” на жанра интервю в политическите послания по време на предизборната кампания.
Ключови думи:
телевизионно интервю, предизборна комуникация, нормативни изисквания, политически послания
Изтегляне
1062 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
France
(13)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(3)
/
Europe
(5)
/
United States
(89)
/
Germany
(49)
/
NA (838)
/
Russian Federation
(8)
/
China
(4)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(40)
/
Poland
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)