PR и мястото им в интегрираните комуникации
Автори:
Мария
Иванова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
119-
122
Резюме:
Концепцията за интегрираните комуникации (ИК) придобива широка популярност в края на 90-те години на миналия век. Целта на ИК е преимуществата на елементите, които я съставят – PR, СМИ, Интернет и др., така да бъдат използвани, че да компенсират недостатъците на другия. Основните елементи, подходи и принципи са универсални и приложими за всяка сфера в обществения живот.
Ключови думи:
PR , интегрирани комуникации, комуникационна политика, организация
Изтегляне
1130 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
France
(6)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(2)
/
United Kingdom
(4)
/
Europe
(4)
/
United States
(110)
/
Germany
(58)
/
NA (794)
/
Russian Federation
(8)
/
China
(3)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(124)
/
Ireland
(4)
/
Poland
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)