Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

PR и мястото им в интегрираните комуникации


Автори:
Мария Иванова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 119-122

Резюме:


Концепцията за интегрираните комуникации (ИК) придобива широка популярност в края на 90-те години на миналия век. Целта на ИК е преимуществата на елементите, които я съставят – PR, СМИ, Интернет и др., така да бъдат използвани, че да компенсират недостатъците на другия. Основните елементи, подходи и принципи са универсални и приложими за всяка сфера в обществения живот.


Ключови думи:

PR , интегрирани комуникации, комуникационна политика, организация

Изтегляне


964 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (628) / Bulgaria  (124) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (4) / France  (6) / Germany  (58) / Greece  (2) / Ireland  (4) / Poland  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (8) / Sweden  (1) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (4) / United States  (110)