Политическият бранд: криза на бранд наративността
Автори:
Стефан
Серезлиев
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
12-
18
Резюме:
В наши дни брандът се превръща в мантра, която гарантира успех и устойчив просперитет в широки граници и категории: търговски, политически, спортни, религиозни, туристически, градски, регионални, държавни.В изследването авторът си поставя за цел да концептуализира съвременната криза на бранд наративността в полето на политическия бранд и брандинг. Основен акцент в анализа са връзките между различните подходи в модерния бранд мениджмънт в контекста на политическите брандове. Целта е да се открият причините за кризата в политическата бранд наративност в перспективата на успешното развитие на политическия бранд.
Ключови думи:
бранд, политически бранд, политическа бранд наративност, бранд мениджмънт
Изтегляне
1135 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
France
(8)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Netherlands
(1)
/
Greece
(1)
/
United Kingdom
(5)
/
Europe
(4)
/
United States
(94)
/
Germany
(51)
/
Vietnam
(2)
/
NA (784)
/
Russian Federation
(10)
/
China
(6)
/
India
(2)
/
Sweden
(1)
/
Austria
(2)
/
Bulgaria
(152)
/
Poland
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)