Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук


Автори:
Евелина Христова Нов Български Университе, България

Страници: 43-59

Резюме:


Настоящата статия представя част от изводите от изследване на фейсбук страниците на осем от кандидатите за президент на Р България в изборите, проведени през 2016 г. Изследването е базирано на количествен анализ на всички постове на кандидатите в периода 00.00 часа на 7 октомври – 24.00 часа на 5 ноември 2016 г. Постовете са описани по 31 показателя и са надлежно нанесени в таблица. Допълнително е приложен качествен анализ на страницата и постовете, който е оставен на субективната преценка на проследяващия съответния профил. Анализът по качествен показател не успя да покрие еднакво всички кандидатури, затова данните от него в по-голямата си част не са използвани.


Ключови думи:

избори, политически комуникации, социални мрежи, президентски избори, обратна връзка

Изтегляне


866 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (557) / Belgium  (1) / Bulgaria  (30) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (3) / France  (11) / Germany  (49) / Poland  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (17) / Sweden  (1) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (4) / United States  (177)