Избори 2016. Личните страници на кандидатите във Фейсбук
Автори:
Евелина
Христова
Нов Български Университе, България
Страници:
43-
59
Резюме:
Настоящата статия представя част от изводите от изследване на фейсбук страниците на осем от кандидатите за президент на Р България в изборите, проведени през 2016 г. Изследването е базирано на количествен анализ на всички постове на кандидатите в периода 00.00 часа на 7 октомври – 24.00 часа на 5 ноември 2016 г. Постовете са описани по 31 показателя и са надлежно нанесени в таблица. Допълнително е приложен качествен анализ на страницата и постовете, който е оставен на субективната преценка на проследяващия съответния профил. Анализът по качествен показател не успя да покрие еднакво всички кандидатури, затова данните от него в по-голямата си част не са използвани.
Ключови думи:
избори, политически комуникации, социални мрежи, президентски избори, обратна връзка
Изтегляне
1035 изтегляния от 30.4.2018 г.
Изтегляния по държави
France
(11)
/
Portugal
(1)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(4)
/
Europe
(3)
/
United States
(177)
/
Germany
(49)
/
NA (726)
/
Russian Federation
(17)
/
China
(4)
/
Sweden
(1)
/
Bulgaria
(30)
/
Poland
(1)
/
Turkey
(3)
/
Belgium
(1)
/
Ukraine
(6)