Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
(2019) Том
3
Брой
1
Статия 11
Авторите на броя
Автори:
Страници:
72
-
73
Резюме:
Ключови думи:
Изтегляне
Авторите на броя
871
изтегляния от
13.9.2019 г.
Изтегляния по държави
Benin
(1) /
France
(11) /
Portugal
(1) /
United Kingdom
(1) /
United States
(36) /
Germany
(7) /
NA
(761) /
Russian Federation
(6) /
China
(2) /
India
(1) /
Sweden
(11) /
Bulgaria
(25) /
Ukraine
(8)
Том 8 брой 1
Изберете брой
Том 8 брой 1
Том 7 брой 1
Том 6 брой 1
Том 5 брой 1
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
1709
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
1610
)
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
1539
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
1393
)
13 актуални медийни бизнес модела в дигиталната епоха – поуките за България
(
1332
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016 -
Сайт на университета