Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
(2019) Том
3
Брой
1
Медии и комуникации на 21. век
,
2019
/ Том
3
/ Брой
1
Статии
PDF
Съдържание. Тема на броя: Журналистика и PR - модели на взаимодействие
(изтегляния
264
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Отношенията ПР – журналистика: между хегемонията на пиара и взаимната колонизация
Иво
Инджов
(изтегляния
367
от
13.9.2019 г.
)
PDF
ПР, журналистика и конкуренция за създаване на медийно съдържание
Александър
Христов
(изтегляния
260
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Съвременият ПР: комуникационни перспективи и предизвикателства в контекста на ИМК, брандинга и новите консуматори
Стефан
Серезлиев
(изтегляния
248
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Public Relations and Journalism: the Question of Ethics
Ivana
Stojanovič Prelevič
Tatjana
Ðukič
(изтегляния
210
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Функции на копирайтинга и бранд журналистиката в интегрираните маркетингови комуникации
Йордан
Карапенчев
(изтегляния
275
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Varia: Клъстерите като социален капитал. Румъния и България – водещи в създаването на медийни клъстери на Балканите
Анджей
Новосад
(изтегляния
195
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Varia: Programming and distribution of content of public broadcaster in Poland. Case study of TVP SA from 1992 to 2015
Weronika
Świerczyńska-Głownia
(изтегляния
196
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Varia: Морално несъгласие онлайн. Противоречието или премахването на съдържание в случаи на онлайн омраза е по-ефективно? Систематично литературно ревю
Богомил
Калинов
(изтегляния
187
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Varia: Един друг вид трансгранична журналистика – представяне на журналистическия опит от блога „Мостът на приятелството“
Владимир
Митев
(изтегляния
207
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Авторите на броя
(изтегляния
209
от
13.9.2019 г.
)
PDF
Изисквания към авторите
(изтегляния
158
от
13.9.2019 г.
)
Последен брой
Том 4 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
720
)
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
567
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
537
)
Таксономичен поглед към фалшивите новини
(
505
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
502
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016
Сайт на университета