Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Съвременият ПР: комуникационни перспективи и предизвикателства в контекста на ИМК, брандинга и новите консуматори


Автори:
Стефан Серезлиев Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 22-27
DOI: https://doi.org/10.54664/ZFHQ3359

Резюме:


The author aims to explore some of the main perspectives of contemporary PR in the general conceptual framework of Integrated Marketing Communications (IMC), branding and new consumers. On the one hand, PR makes constant attempts to emancipate itself as a main key strategic discipline in the communication process, while on the other hand the modern concept of branding requires total integration of all disciplines in the IMC, with a common direction towards the new consumer.


Ключови думи:

PR, Integrated Marketing Communications (IMC), brand, branding, consumers.

Изтегляне


918 изтегляния от 13.9.2019 г.
Изтегляния по държави
NA (774) / Benin  (1) / Bulgaria  (36) / China  (9) / Croatia  (1) / Europe  (1) / France  (11) / Germany  (8) / Greece  (1) / India  (1) / Iran, Islamic Republic of  (1) / Japan  (1) / Malaysia  (1) / Norway  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (12) / Sweden  (11) / Ukraine  (8) / United Kingdom  (2) / United States  (37)