Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
Том 4
Медии и комуникации на 21. век
, том
4
, кн.
1
(
2020
)
Последен брой
Том 7 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 7 брой 1
Том 6 брой 1
Том 5 брой 1
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
1652
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
1557
)
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
1486
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
1306
)
13 актуални медийни бизнес модела в дигиталната епоха – поуките за България
(
1276
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016 -
Сайт на университета