МАТЕМАТИКА, КОМПЮТЪРНИ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЕ
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Специфика на обучението по информационни технологии в прогимназиален етап в мултиетническа среда


Автори:
Иванка Христова-Риджакова СУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Антоново, България

Страници: 84-92
DOI: https://doi.org/10.54664/VCDB9427

Резюме:


This article aims to show the main specifics in a multi-ethnic school environment and to propose tools and a model based on practical experience in enhancing the success of information technology training. The specifics in the educational environment of children bilinguals are examined. A model of teaching in a school with a multiethnic environment is presented through the use of individual and group practical work on information technologies.


Ключови думи:

information technology, multiethnic situation, model, interactive training

Изтегляне


937 изтегляния от 12.12.2019 г.
Изтегляния по държави
NA (851) / Bulgaria  (22) / China  (1) / Europe  (1) / France  (5) / Germany  (6) / India  (2) / Poland  (1) / Portugal  (1) / Romania  (1) / Russian Federation  (3) / Sweden  (4) / Ukraine  (8) / United Kingdom  (3) / United States  (28)