Бранд журналистика
Автори:
Илиана
Павлова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
9-
27
Резюме:
Статията разглежда бранд журналистиката като явление в съвременните комуникации. Представено е нейното зараждане, дебатите около понятието, проследяват се отношенията между бранд комуникации и журналистика. Важен извод от изследването е, че в основата на журналистическата дейност са бранд комуникациите; те имат нарастващо значение в условията на новата икономика на взаимоотношенията и са основополагащи за развиващата се практика на медията като услуга. Бранд журналистиката е израз на тенденцията за персонализация на медийното съдържание в условията на едновременното протичане на взаимоизключващите се процеси на глобализация и локализация на съвременния свят.
Ключови думи:
бранд, журналистика, бранд журналистика, медията като услуга, персонализация
Изтегляне
2309 изтегляния от 30.6.2016 г.
Изтегляния по държави
France
(15)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(42)
/
United States
(210)
/
Slovenia
(1)
/
Germany
(65)
/
NA (1699)
/
Russian Federation
(28)
/
China
(4)
/
Slovakia
(1)
/
India
(11)
/
Sweden
(64)
/
Bulgaria
(151)
/
Poland
(2)
/
Turkey
(4)
/
Italy
(1)
/
Ukraine
(5)