СПИСАНИЕ "ПРОГЛАС"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Бранд журналистика


Автори:
Илиана Павлова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 9-27

Резюме:


Статията разглежда бранд журналистиката като явление в съвременните комуникации. Представено е нейното зараждане, дебатите около понятието, проследяват се отношенията между бранд комуникации и журналистика. Важен извод от изследването е, че в основата на журналистическата дейност са бранд комуникациите; те имат нарастващо значение в условията на новата икономика на взаимоотношенията и са основополагащи за развиващата се практика на медията като услуга. Бранд журналистиката е израз на тенденцията за персонализация на медийното съдържание в условията на едновременното протичане на взаимоизключващите се процеси на глобализация и локализация на съвременния свят.


Ключови думи:

бранд, журналистика, бранд журналистика, медията като услуга, персонализация

Изтегляне


2143 изтегляния от 30.6.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (1533) / Bulgaria  (151) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / France  (15) / Germany  (65) / India  (11) / Italy  (1) / Poland  (2) / Russian Federation  (28) / Slovakia  (1) / Slovenia  (1) / Sweden  (64) / Turkey  (4) / Ukraine  (5) / United Kingdom  (42) / United States  (210)