Територии на съучастието
Автори:
Христина
Христова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
28-
42
Резюме:
Статията представя определена позиция за просперитета на марката като обусловеност от взаимодействието на корпорации и потребители в условията на хиперпотреблението и динамично развиващата се информационна икономика. Изследването се основава на теориите за културния брандинг (Дъглас Холт) и маркетинга на мълвата (Марк Хюз, Анди Сърновиц). Основни акценти в статията са изграждането на културни икони и ролята на потребителите в развитието на брандовете.
Ключови думи:
марка, потребители, съучастие, културна икона, маркетинг на мълвата
Изтегляне
1006 изтегляния от 30.6.2016 г.
Изтегляния по държави
France
(4)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
United Kingdom
(42)
/
Europe
(2)
/
United States
(146)
/
Germany
(58)
/
NA (624)
/
Russian Federation
(15)
/
China
(8)
/
Sweden
(3)
/
Bulgaria
(92)
/
Poland
(2)
/
Turkey
(3)
/
Namibia
(1)
/
Ukraine
(4)