СПИСАНИЕ "ПРОГЛАС"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Психолингвистична оценка на рекламни техники, приложени в рекламата на висше образование


Автори:
Ива Пенева Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България, Частна профилирана гимназия „АК-АРКУС“ ЕООД, гр. Велико Търново, България

Страници: 50-59
DOI: https://doi.org/10.54664/BNSG8745

Резюме:


Статията разглежда рекламни техники за убеждаване, употребени в текстове от кандидатстудентски кампании на български университети. Именно анализирането на подобни техники е сред най- директните и достъпни методи за изучаване на рекламата и на начините, по които тя въздейства. В изследването са включени слогани, заглавия и рекламни текстове от кандидатстудентски кампании на 16 български висши училища, публикувани в периода от 2016 г. до 2021 г., които са оценени от гледна точка на употребените в тях рекламни техники.


Ключови думи:

реклама; психолингвистика; рекламни техники; висше образование

Изтегляне


485 изтегляния от 29.6.2022 г.