Психолингвистична оценка на рекламни техники, приложени в рекламата на висше образование
Автори:
Ива
Пенева
Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий", България, Частна профилирана гимназия „АК-АРКУС“ ЕООД, гр. Велико Търново, България
Страници:
50-
59
DOI: https://doi.org/10.54664/BNSG8745
Резюме:
Статията разглежда рекламни техники за убеждаване, употребени в текстове от кандидатстудентски кампании на български университети. Именно анализирането на подобни техники е сред най- директните и достъпни методи за изучаване на рекламата и на начините, по които тя въздейства. В изследването са включени слогани, заглавия и рекламни текстове от кандидатстудентски кампании на 16 български висши училища, публикувани в периода от 2016 г. до 2021 г., които са оценени от гледна точка на употребените в тях рекламни техники.
Ключови думи:
реклама; психолингвистика; рекламни техники; висше образование
Изтегляне
672 изтегляния от 29.6.2022 г.