СПИСАНИЕ "ПЕДАГОГИЧЕСКИ АЛМАНАХ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Маркетинг на обучението и новите информационни технологии


Автори:
Антония Пушкарова

Страници: 179-187

Резюме:


In this report, from the point of view of the innovation in teaching (respectively in education), as “an activity for implantion and certification of constructive and invariant effect a properly created modernism as kind of a model on a technological and communicatively level in teaching (education) (12, p. 72), are presented: • a working definition of marketing for teaching; • theoretical fundamentals of marketing for teaching (notion apparatus); • the connection of marketing for teaching and the new information technologies.


Ключови думи:


Изтегляне


924 изтегляния от 27.7.2017 г.
Изтегляния по държави
NA (685) / Bulgaria  (53) / Canada  (1) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (1) / France  (3) / Germany  (49) / Portugal  (1) / Romania  (1) / Russian Federation  (7) / Turkey  (3) / Ukraine  (6) / United Kingdom  (19) / United States  (91)